Me Made May ’14 esimene (poolik) nädal

Me Made May first post!!

Kai-Epp õmbleb

Ei tea veel, mis on Me Made May ’14? Loe minu blogist või siis Zoe blogist. Või mõlemast. 🙂

Millesse ma end mässinud olen?? 😀

Eile oli aeg mai esimeste päevade kokkuvõtteks. Aga ei jõudnud, olin suurest õmblemisest invaliidistunud. Õnneks on mu keha taastuv loodusvara (ja loodan, et onseda veel aastakümneid) ning ma siiski liigun ja toimetan. Homme-ülehomme pean siiski kleidi valmis saama sõbrannale ning siis tegema enda kevadkleidi valmis ja mida kõike veel. Mulle meeldib, kui on palju tegemist! 🙂

Igaljuhul esimene pilt Angeloga (sellise nime mult see kampsun sai) on mul telefonis. Telefoni jätsin aga täna tööle laua peale, seega seda pilti te ei näe! No kujutage ette, et see kampsun ja mustad teksad (mille olen ise lühemaks ja kitsamaks teinud, et oleks ikka mõnus ja trendikas) on minu seljas. 😛 Muide kanda oli seda väga huvitav, tuul paitas selga. 🙂

memademay14

See aga pilt järgmisest korrast. Väga mõnus…

View original post 285 more words

Leave a Reply

