Kuidas värskendada kampsunit? Ehk siis.. lahinguväljal näeme!

Vaata, mis ma tegin! 😉 // Look what i did! 🙂

Kai-Epp õmbleb

EstGILD algatas taaskord käsitöölahingu , kus pidi andma kampsunile uue näo. Oluline oli, et kampsunit saaks ikkagi kanda, seega aksessuaare sellest teha ei saanud.

Ma haarasin kohe ideest kinni, sest mul oli juba mõnda aega üks idee. Idee tegemise käigus veidi muutus, kuid tulemusega olen igaljuhul väga rahul.

Algselt oli mul Uuskasutusest ostetud suhteliselt igav Montoni õhuke kampsun. Iseenesest hea lõikega ning mõnus kanda, aga no see igavus.. 😀

Juurde panin kleidipitsi, mis kunagisest kleidist üle on jäänud..

from old to new cardigan

Igaljuhul väga mõnus tuuning on, ma ise nii vaimustuses. 😀 Ehk saavad teised ka aru, et need laigud on tiibade moodi? 😉

Kõik muu käis kiirelt, kuid ma otsustasin käsitsi ääred üle ääristada, sest mu masin pole veniva kanga siksakitamises just eriti osav ning teine masin ei tee üldse siksakki. 😀 Käsitsi õmblemisele kulus u 3 tundi.. 😛 Aga hea närvisiluv töö. 🙂

cardigan_new

Nüüd mõtlen, et mis ma teen, lähen homme sellega…

View original post 68 more words

Leave a Reply

