Me Made May ’14

Eelmisel aastal ma imetlesin paljusid blogijaid, kes osalesid Me Made May ’13-l (MMM’13) ning mõtlesin, et ei tea, kas ma julgeks ka. Küsite, et mis see on? Ideeks on kanda omatehtud asju, kombineerida neid rohkem olevasolevatega ning jõuda selgusele, et kui nad on kapinurka seisma jäänud, siis miks? Lähemalt saad lugeda Zoe blogist.

See aasta oli kiusatus osaleda veel suurem. Jama aga selles, et sel ajal, kui ma endale riideid tegin, olid mu mõõdud veidi teised. 😀 Praegu on -12-10kg ja pole väga palju asju, mida kanda saan. Kuid siiski on mul hea meel, et ma olen peaaegu oma kunagises kaalus tagasi ning tunnen end oluliselt paremini. Vahepeal aga polnud mingit isu endale riideid teha ning ei näinud ka sügavat mõtet, sest mõõdud muudkui muutusid. 😀 Nüüd on eesmärgini vaid 3kg veel, seega näpud täiega sügelevad.

Plaan on mul niikuinii täiendada oma garderoobi puuduolevate asjadega ning muuta see rohkem minunäoliseks, Me Made May’14 peaks seda plaani vägagi hästi toetama, näitama puust ja punaseks, mis esemeid oleks vaja juurde õmmelda ja mida kipub liiga palju olema..

Seega andsin lubaduse. Küll ma mõtlesin, et luban, et kolmel päeval nädalas kannan mõnda omatehtud eset, kuid peale enteri vajutamist märkasin, et ups, nr 4 sai kirjutatud hoopis. No mis seals ikka! 😀

Muide, kõige vahvam on, et Kadri Kivistik võttis kätte ja tõlkis kogu jutu ära ning muutis selle “kättesaadavamaks” ka eestlastele. Suur aitäh talle! Loodan, et meid saab palju olema.

Lubadus Zoe blogisse ja Kadri blogisse sai antud, näitan need siia ka: lubadus1

lubadus2

Igaljuhul lähen kraamin nüüd riidekappi ja praagin mittekantavad asjad välja! Siis saab juba selgema pildi, mis mais saama hakkab. 😉

Armastusega
Kai-Epp

2 thoughts on “Me Made May ’14

  1. Pingback: Me Made May’14 | Kai-Epp õmbleb

  2. Pingback: Me Made May ’14 esimene (poolik) nädal | Kai-Epp õmbleb

Leave a Reply

