Kelmikas Hugo – käekott vanadest teksadest / Playful Hugo – handbag from old jeans

Mul on hea meel tutvustada teile Hugot!
Ta on praktilise meelega, särtsakas ning paljude heade iseloomujoontega.
I am glad to introduce you to Hugo!
He is a practical-minded, jazzy, and many good character traits.

collage from hugo - bag from old jeans

Tema sangad on täpselt nii pikad, et on hea üle õla hoida ning kätt toetada, kui soovin.
His handles are exactly long enough to have a good hold over my shoulder, and support my arm, if I want to.

hugo - bag from old jeans1

Tal on mõnus kinnitus, mis ei lase asjadel välja kukkuda, ent tuleb vajadusel ka ühe käega lahti.
He has a nice approval, which will not let things fall out, but also, if necessary, be open with one hand.

Hugo - bag from old jeans 15

Tal on ees vöö peal üks väike rõngas, kuhu saab kinnitada helkuri (plaanis on ka eriti edev helkur teha).
He has one of a small ring on the front of the belt, where can be attached the reflector (I plan to make a especially fancy reflector).

Hugo - bag from old jeans 14

Üle kõhu on aga maalitud üks tätoveering – oksake sümboliseerib kevadet, uut tärkamist, eluringlust. Need pisikesed täpid oksa ümber on seemned, mis ootavad idanema hakkamist. 😉

Over belly however is painted a tattoo – a symbol of spring twig, new sprouting, circle of life. These tiny spots around the twig are seeds that are waiting for sprouting. 😉

Hugo - bag from old jeans 5

Hugo on tehtud teksastest. Mustad olid minu venna vanad. Ajast, kui ta ehk 13 oli. Ehk siis need olid oma aega oodanud ikka väääga kaua (vend on minust 4 aastat vanem). Punased olid minu omad, kuid ma pole neid kunagi kandnud. Ostsin kunagi kaltsukast, et kui saan kõhnaks, siis hakkan kandma! 😀 No ma nüüd, kolm aastat hiljem, saingi. 😀 Aga vaatasin, et need ei sobi mulle kohe mitte üldse. 😀

Hugo is made from ​​jeans. Black ones were my brother’s. When he was about 13. So these were waiting for a veeeery long time in the closet (brother is four years older than me). Reds were mine, but I’ve never worn them. Long time ago bought them from a second hand, dreaming, that if I stay thin, then i start to wear them! 😀 Well, now, three years later, they fit. 😀 But I did think they do not fit me at all. 😀

Hugo - bag from old jeans 2

Hugo - bag from old jeans 9

Hugo - bag from old jeans 3

Voodriks on vana laste tekikott. Sees kaks taskut. Üks lukuga (lukk ühelt seismajäänud kleidilt)…

Lining is kids old bed linen. Inside is two pockets. One with zipper (from one old dress)…

Hugo - bag from old jeans 8

…ja teine lukupaelaga. Just täpselt nii! Pael on nõnda pikk, et ukse avamiseks ei pea võtmeid paela küljest lahti võtma. Pärast võtmete kasutamist libistan võtmed koos paelaga taskusse tagasi – ei teki kunagi seda paanikat, et kuhu ma nüüd need võtmed panin?? (mul oli seda pidevalt :P)

…and another with keystrap. Exactly so! Strap is so long that i don’t have to remove the keys from strap to open the door. After door opening i can slip keys back into pocket – there will never be a panic to where I put those keys?? (I had it constantly :P)

Hugo - bag from old jeans 7

Hugo - bag from old jeans 16

Hugo on täpselt nii suur, et mahub õige ports A4 suuruses raamatuid/vihikuid sisse. Pluss siis rahakott ja muud vajalikud (jah, lõngakera on ka väga vajalik). Siiski on mul vaja ka suuremaid kotte, kuid Hugo on algus millelegi suurele ja vägevale. Või enamale. 😀

Hugo is just so big that it can fit the correct range of a4 books / booklets on. Plus wallet and other necessary (yes, the yarn is also very necessary). However, I also need larger bags, but Hugo is the start of something great and mighty. Or more. 😀

Hugo - bag from old jeans 10

Hugo - bag from old jeans 12

Järgmise korrani!
Until the next time!

Päikest soovides
Wishing sunshine

Kai-Epp

5 thoughts on “Kelmikas Hugo – käekott vanadest teksadest / Playful Hugo – handbag from old jeans

  1. Appi, kui ilus! Kõik on ilusad! Ma olen vaimustuses, ausalt! Imetlen väga ja kadestan ka, sest ma olen täielik nisanäpp, kellel käsitöö ei tule välja. 😦 Ma olen mitu aastat teksapükse kogunud, et nendest lastele lapitehnikas voodikatted teha, aga minust ilmselt ei ole tegijat, sest ma ei oska isegi auke kinni õmmelda. 😀

  2. Ma oskan kahjuks ainult käsitsi õmmelda. Ükski õmblusmasin pole minuga koostööd teinud, enamasti on masin laiali ja likvideerin sassis niite. Koolitöid tegin kodus singeriga, sellega sain teokiirusel isegi hakkama, aga pedaaliga masinaga ma hakkama ei saa. Ilmselt raske jalaga. 😀

Leave a Reply

