Teksad ja naiselikud?? / Jeans and feminine??

Kunagi kandsin ma palju teksaseid. Sest nad on nii mugavad. Mingi aeg vältisin aga täielikult, tundsin, et olen laisaks muutunud riietuse osas, tahtsin, et rõivad peegeldaksid rohkem minu olemust ning oleksid naiselikumad.

Long time ago i wore a lot of jeans. Because they are so comfortable. Sometime however i avoided jeans entirely, I felt that I have become lazy of dressing part, I wanted to reflect more of my character and feminine side.

Läks kaua aega, enne kui mõistsin, et teksad võivad olla vägagi naiselikud. Lihtsalt oleneb, kuidas sa neid täiendad. Loomulikult oleneb ka, kuidas sa end ise tunned, kas sisemine tasakaal on olemas. 🙂

It took a long time before I realized that jeans can be very feminine. Just depends on what to add. Of course, also depends on how you feel itself whether there is an internal balance. 🙂

Igaljuhul üritan ma oma garderoobi täiustada, ühtlustada, panna oma iseloomu peegeldama ning kõige selle juures riietuda naiselikult.
Küsimus, et mis täpselt on naiselikkus, jäägu mõneks teiseks korraks. 😉 Ütleme nii, et ma iseend tunneksin hästi ja ilusana. 🙂

In any case, I’m trying to improve my wardrobe, harmonize, reflect my character, and dress thereby feminine.
Question, what exactly is femininity, remains for another time. 😉 Let’s just say that I would feel myself good and beautiful. 🙂

Et ma otsin inspiratsiooni ning selgust, millised riided mulle täpselt meeldivad, tegin ma Pinteresti kausta. Sellega saad tutvuda SIIN.
Aga igaljuhul mõned stiilinäited, et teksad on imeilusad, naiselikud ning vägagi seksikad!

I’m looking for inspiration and clarity, what clothes to me precisely like, I made a folder on Pinterest. It can be viewed HERE.

Sellise komplekti pean ma saama!
I need to get such a outfit!
jeans outfit

Nii mõnus lihtne, kuid naiselik:
So nice simple but feminine:
jeans outfit

Pits ja lõhkised teksad? Aga loomulikult:
Lace and damaged jeans? Of course:
jeans outfit

See komplekt paneb suve tahtma, nüüdjakohe 😉 (PS, seda kotti arrrrmastan ma ka) :
This outfit makes wanting summer, right here and now;) (PS, I loooooove this bag as well):
jeans outfit

Peaks vist mehe teksade kallale minema riivi ja kääridega? 😀
I suppose I should go take men jeans and “treat” them with latch and scissors? : D
jeans outfit

Üliarmsad onju? Mitu paari sul kapis teksaseid on? Kui tihti kannad?
Järgmine kord näitan hoopis teksakleite ja -pluuse. 🙂
Supercute right? How many pairs of jeans in your closet is? How often do you wear them?
Next time show instead denimdresses and -shirt’s. 🙂

Päikest!
Sunshine!

Kai-Epp

Leave a Reply

