Teksastest voodikate/ Bedspread from jeans

See, miks vahepeal suur vaikus oli, on teine teema, millel peatun järgmine kord.

Vahepeal läksin aga hulluks 😛 ning panin end kirja Isetegijate käsitööolümpiale. (seda teist linki näeb vaid sisseloginuna).

Eraldi nupuke ka!

Olympia2 

Okei, idee on juba ammu olemas, kuid julgust piisavalt polnud. Seega vahepeal kirusin end ikka päris korralikult. Lisaks igasugune vajalik ringisahmimine, tööl väsitavad päevad, siis haigused.. Igaljuhul sain ta lõpuks valmis, paljude vigadega ning just eelkõige õppetundidega!

bedspread from old jeans

Esiteks – ruumi peab olema, et seda laiali laotada. No mul pole kuskil korteris seda 3*3 meetrit vaba pinda! Lõpuks taipasin elutoast diivani välja visata, siis sai põrandale laotada. Aga laual jäi ruumi ikka väheks selle kuhila jaoks, seega kõik tahtis kogu aeg viltu kiskuda.

bedspread from old jeans

Teiseks – korralikud lõikevahendid peavad olema! Ning parem šabloon sellest, mis mul oli. Ma ei tea, mis mul arus oli, et mõtlesin, et saan lihtsamalt hakkama.. Ehk siis tulevikus sooviks saada ketaslõikurit ja matti.. Ning korralik pikk ja raske joonlaud, kolmnurk..

bedspread from old jeans

Kolmandaks – enne nii suurt tööd peab ikkagi täiesti kindel olema, et aparatuur alt ei vea. Mind tahtis vedada, korduvalt (õigemini tegigi seda) ning nüüd mõlgutan mõtteid, et peaks mõne targa juurest läbi käima, kes räägiks lähemalt tema hingeelust. On üks vana veneaegne masin, siiamaani õmmelnud mul kõike nagu miki! Ja nüüd siis keset sellist tööd hakkas niite katkestama ja alla pusasid tegema.. Palderjani polnud ka kodus, millega end rahustada, mees oli kaugel tööl, temast ka kasu ei olnud.. No õmble siis niimoodi! 😀

bedspread from old jeans

Seega ma ei hakanud teppimisele hetkel aega raiskama, sest mingi hetk, kui aparaat jälle terve on ning õmbluspaik paremini läbi mõeldud on, võtan kätte ning harutan teki kihid omavahel laiali, ning teen uuesti.

AGA! Ausalt, ma olen selle pealmise poolega ning värvide üleminekuga küll väga rahul. Täpselt nii, nagu ma ette kujutasin.

bedspread from old jeans

Lapsega enne arstileminekut käisime pargist läbi. Et tekki pildistada ja toredat kevadist ilma nautida. Uskumatu, selline ilm 25.veebruaril! Pargis ootas meid igaljuhul vahva üllatus – uued pingid. Nii vahva! Kahjuks suurem osa neist oli juba pealt ära määritud. Siiski ühel pingil sai pildistada ja poseerida. Mõnus logo oli ka pinkide peal.

tekk 032-1

Igaljuhul on minu lähemad eesmärgid enda harimine ning harjutamine ning jäämine oma liistude juurde. Samas kui end ei ületa, siis ei õpi ka.. :))

Päikest põue!
Kai-Epp

Leave a Reply

