Lubage tutvustada – Vassili. Teekannu soojendast kass./ Allow me to introduce – Vassili. Teacozy cat.

Ma armastan kasse. Musti ja valgeid, must-valgeid, triibulisi ja laigulisi, väikseid ja suuri. Nad on veidi isepäised, truud sõbrad, kead lohutajad ning nad armastavad sooja, nagu minagi. 🙂

Eelmises postituses rääkisin, kuidas ma armastan teed. Täna, seda blogipostitust kirjutades, rüüpan ma ingveriteed ning olen oma eluga tänu sellele üsna rahul.

Liitsin oma armastuse kasside ning tee vastu, lisasin sinna vajaduse teekannu soojendaja järele ning selle tulemusena soovin teile tutvustada Vassilit. Ehk lihtsalt Vasja või ka Vaska.

teacozy from old jeans

Nime sai ta ühe kassi järgi, kes on sügaval minu südames.
Võtsin ta varjupaigast. Ta oli jõudnud sinna, sest eelmise omaniku mees oli löönud teda jalaga nii kõvasti, et kass peaaegu suri. Ning omanik otsustas kassist loobuda.
Mina oleksin loobunud sellisest mehest, kuid mis teha.. Kui varjupaigas käisin, siis Vaska taastus operatsioonist. Tegu oli ühe tõelise vene härrasmehega.

_mg_0077

Rahulik, soe, sõbralik. Suure nurrmootoriga ning vuntsid oleks saanud peaaegu kukla taha sõlme siduda. Kui ta väga pingsalt midagi jälgis, kippus ta vasak silm veidi kõõrdi vedama. See tegi ta erakordselt armsaks.

teacozy from old jeans

Hoolimata tema metsikutest kasukast lendlevatest karvatuustidest ning igaõhtusest kõdirallist (kui mina magama läksin, tuli ta mu pea lähedale, ninaga mu põse juurde ja hakkas nurruma. Iga kord välja hingates puutusid ta pikad vurrud mu põske ning see kurr-murr kajas läbi vedrumadratsi vedrude. Kui kõditamist välja ei kannatanud, keerasin talle selja. Tema siis ronis väga aupaklikult ümber minu, mitte üle, ning alustas teisel pool sedasama serenaadi. Niimoodi kuni uinumiseni. ) oli tegu ühe vahvaima kassiolendiga, kellega on mul olnud au tegemist teha. Mul on väga kahju, et aeg mu peres jäi tema jaoks lühikeseks, vaid paar aastat, kuid vähemalt olid need aastad ilusad.

teacozy from old jeans

Ka praegu on mu kodus üks tänavakass, kes on hoopis teise iseloomu ja iseloomaga, kuid see on juba teine jutt. Ka tema on üks ääretult vahva kaaslane, kellega koos tegutseda ja olla. 🙂

teacozy from old jeans

Materjalidest. Pealpool vanad teksad, sees ühe mantli vooderdus, et tee kannus ikka soe püsiks ning voodriks panin tüki vana kardinat. Rohelise, valgete lilledega, sest kevad on kassikeste lemmikaeg. 🙂

_mg_0086

_mg_0044

Peatse taaskohtumiseni!

Kai-Epp

One thought on “Lubage tutvustada – Vassili. Teekannu soojendast kass./ Allow me to introduce – Vassili. Teacozy cat.

  1. Pingback: Kujutate pilti, ma sain auhinna!! // Imagine, I got the award! | From Old Jeans

Leave a Reply

